Samsung FQ315S002

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung FQ315S002 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

klachtsamsungoven 22-01-2017

gaat 3 jaar mee.

Geschreven voor: Samsung FQ315S002

De combi-oven werk goed (tot nu toe dan) alleen de behuizing is niks. De klep begon eerst een beetje los te laten en nu moeten we de gehele linkerkant bij elkaar houden met plakband. Bij Samsung kun je nergens een klacht melden En uiteraard ontstaat dit euvel nadat de garantieperiode is afgelopen. Mijn vorige, van een ander maar Europees merk, ging 17 jaar mee en de behuizing was nog zo goed als nieuw. Ik zou nooit meer een samsung durven kopen na deze ervaring. kan een foute partij zijn geweest. Deze is gemaakt in mei 2013.

Minpunten

• zwakke behuizing
  • duurzaamheid

JohnFrozen 25-11-2014
Geschreven voor: Samsung FQ315S002

Na bijna een jaar ervaring met deze oven kan ik aangeven dat deze redelijk voldoet. De vele mogelijkheden van de oven hebben zowel hun voor als nadelen, en ik moet daarom nog regelmatig de handleiding raadplegen voor een bepaalde instelling. Groot nadeel is dat de bedieningsknoppen niet verlicht zijn, ik moet soms een schijnwerper gebruiken om de juiste instelling te zien. Ook de binnenverlichting is met maar 1 lampje onvoldoende. Jammer van deze twee minpunten want voor de rest werkt alles prima.

Boomh02 06-03-2014
Geschreven voor: Samsung FQ315S002

Een heerlijke combi-magnetron. Magnetron,oven en grill werken perfect. Veel keuzemogelijkheden in speciale programma's en aparte reinigingsfunctie.
Veel waar voor het geld.
2 minpunten: 1. het snoer is vrij kort bij inbouw in een hoge kast: verlengsnoer er bij moeten kopen om een stekker onder de kast te kunnen koppelen.
Duurzaamheid krijgt lage score omdat ik daar nog niets over kan zeggen
2. het display met zwarte bedieningsknoppen is niet verlicht, is lastig bedienen zonder daglicht.

KHdV 07-12-2013
Geschreven voor: Samsung FQ315S002

Ik heb deze gekocht na gekeken te hebben naar de positieve reactie op de voorganger van deze oven.

Tot nu toe bevalt hij erg goed voor zowel de oven functie en de magnetron. We gebruiken hem voor ovenschotels, pizza's en broodjes voornamelijk en af en toe wat opwarmen in de magnetron.
Bediening is even wennen, maar dat heb je bij iedere oven weer opnieuw denk ik.

joy2010 03-12-2014

ik heb de zelfde oven en het werkt niet voor de ovenschotels. Ze worden niet gaar. Kunt u mij vertellen welke stand ik moet gebruiken!

jimene01 04-08-2013
Geschreven voor: Samsung FQ315S002

Bij Mediamarkt gekocht voorjaar 2013. Gekocht omdat het een model is zonder draaiplateau en de nadruk van het toestel op de oven licht.
Standaard opwarm en ontdooi akties gaan prima.
Oven: Werkelijk waar TOP!
Door mediamarkt (onderaannemer) laten bezorgen en inbouwen. De mannen waren binnen een halfuur weg met ons oude toestel.

Peter56 04-12-2013

Ik ben benieuw naar de degelijkheid / duurzaamheid van deze combimagnetron nadat u die ruim een half jaar in gebruik hebt. Bij andere merken (ATAG, Pelgrim, Bosch) lees ik namelijk over nogal wat gebreken.
Kunt u iets zeggen over hoe deze Samsung tot nu toe bevalt?